מילוי גז למזגן

 נגמר לכם הגז במזגן? לרשותנו מלאי של גז מזגנים איכותי לפי התקנים המחמירים ביותר - מתקשרים היום ממלאים גז במזגן היום. 

יש לכם תקלה במזגן? מחפשים טכנאי מזגנים מוסמך למילוי גז מזגנים מעכשיו לעכשיו?!

טכנאי מזגנים בתוך שעה למילוי גז במזגן מיני מרכז, רצפתי או עילי
מחירים מיוחדים לפונים דרך האתר!
שירות מילוי גז מזגנים בפריסה ארצית במרכז, בצפון, בדרום ובשרון!
עומדים בכל תקני הבטיחות למילוי גז מזגנים
אחריות מלאה על כל העבודה
שירות לקוחות העומד לרשותכם 24/7 במענה אנושי

לקבלת הצעת מחיר משתלמת חייגו: 
055-9379-389

 

סוגי גז מזגנים:

גז מזגנים מסוג R-22  - גז מזגנים ישן ואינו ידידותי לסביבה, מתאים למזגנים אשר יוצרו לפני שנת 2005.

גז מזגנים מסוג 410 – R  - גז מזגנים חדש, ידידותי לסביבה. מכונה בשם "הגז הירוק" אשר אינו מכיל פראון (חומר כימי אשר הוכח כמזיק לסביבה ולשכבת האוזון). גז מסוג זה מתאים למזגנים חדשים אשר יוצרו לאחר שנת 2005. מחיר מילוי גז למזגן מושפע מזוג הגז שאתם ממלאים וזאת בשל הדלתא בין הביקוש להיצע בשוק הגז הישן והחדש.

איך תדעו איזה סוג גז מזגנים אתם צריכים למזגן שלכם?

הדרך הפשוטה היא לפי שנת הייצור של המזגן, אך יש מזגנים שהשיטה הזאת לא תקפה עליהם. דרך נוספת לוודא את סוג גז המזגן שאתם צריכים למלא היא לפי קוטר הפיה של ונטיל השירות. ונטיל דק מסמן על צורך בגז ישן, כאשר ונטיל עבה מסמן שימוש בגז חדש. ברוב המזגנים היצרנים מסמנים את סוג הגז על היחידה החיצונית שלו.

מחיר גז מזגנים:

מחיר גז מזגנים מסוג R – 22  - בשל היותו גז המזיק לסביבה קיימת מגבלת ייבוא עבור גז מסוג זה. הביקוש לגז הישן והמזיק עדיין גבוהה והחוסר בגז המזגנים הישן בשוק גורם לכך שמחיר הגז גבוה יותר מהגז החדש. מחיר מילוי גז במזגן ישן נע בין 600 – 400 ₪.

מחיר גז מזגנים מסוג  R- 410  - למרות היותו חדש וידידותי לסביבה מחיר זול יותר מהגז הישן ונע בין 500 – 300 ₪.

סימנים המעידים על מחסור בגז:

מזגן אשר אינו מקרר מספיק.

מזגן קופא.

צינור קפוא במערכת הצינורות של המזגן.

תפקיד הגז במזגן ולמה אנו נדרשים לבצע מילוי בגז המזגן?

 גז מזגנים אחראי למעשה לקירור של האוויר במזגן.

גז מזגנים מתאייד (התאיידות – חומר הנמצא במצב צבירה נוזל מתנדף לגז) ומתעבה (הופך מגז לנוזל). התאיידות הגז מקררת את האוויר במזגן והמאוורר דחוף את האוויר הקר.

באופן עקרוני מעגל קירור תקין אינו אמור לאבד גז ולכן חוסר בגז מעיד על אטימה לא מושלמת במערכת הקירור או במילים אחרות על דליפה במערכת הגז של המזגן.

יצרני המזגנים מוסיפים גז למזגן ביתי במטרה להספיק לכל חיי הפעילות של המזגן. המזגן הינו מערכת סגורה ובעת תקלה או דליפה ממערכת זו נוצר חוסר אשר משפיע על האפקטיביות של המזגן. אנו מרגישים זאת כאשר המזגן אינו מקרר מספיק. רוב התקלות הינם בדליפה בצנרת הגז של המזגן ובחיבורים שלה, במקרים אלו יש צורך באיטום של הדליפה ותיקונה מעבר למילוי הגז במזגן על מנת שהבעיה תיפתר ולא תחזור על עצמה.

איך מתקנים דליפה במערכת הגז של המזגן?

איתור הדליפה במערכת המיזוג.

ניקוי מערכת הצינורות מלחות בעזרת שאיבת וואקום (תהליך שאורכו כ -15 דקות).

שטיפת מערכת הצינורות והכנתה למילוי הגז החדש.

בדיקת כמות הגז אשר צריך להוסיף למערכת המיזוג על ידי שימוש במכשיר למדידת לחצים. (כמות הגז הנדרש לכל מזגן רשומה על המעבה ביחידה החיצונית)

מילוי הגז הנדרש לסוג המזגן ובדיקת תקינות המערכת שנית לאחר מילוי הגז.

ממה מושפע מחיר מילוי גז במזגן?

מחיר מילוי גז מזגנים מושפע מסוג הגז, מגודל המזגן, מהמיקום שלו ומכמות הגז אשר נדרש למלא במזגן. כמו כן המחיר מושפע מגודל ואיתור התקלה, הדליפה שגרמה לבעיה.

גז למזגנים – מידע נוסף

השימוש שלכם במזגן כבר הפך אוטומטי, והדבר היחיד שאתם עושים בשבילו הוא להדליק ולכבות אותו בהתאם לאופי השימוש שלכם. בפועל, המזגן הוא מוצר חשמלי המבוסס על מספר מערכות שטיפול בהן מצריך ידע וניסיון רב. כל פעולה שתעשו במזגן שלכם מבלי להבין את חשיבותה, יכולה להסתכם בפגיעה במזגן שלכם. אנחנו, ב"Fix It Now מזגנים" זמינים לכם עם שירות מקצועי של מילוי גז במזגן. השירות שלנו מתבצע בפריסה ארצית – מהצפון, דרך המרכז ועד הדרום, כך שבכל עת שאתם מחפשים שירות של החלפת גז מזגנים – יש לכם אל מי לפנות. אז למה בעצם אתם לא צריכים לדעת איך למלא גז במזגן וגם כמה עולה מילוי גז במזגן מיני מרכזי? כל התשובות כאן לפניכם!


איך קרה ופתאום צריך למלא גז במזגן?

שאלת תדירות מילוי גז מזגנים היא שאלה שמעניינת את כל בעלי המזגנים, והגיע הזמן להבין איך קרה ופתאום נדרשת עבודה של מילוי הגז למזגן על ידי טכנאי מקצועי. במעמד רכישת המזגן שלכם, כל עוד הוא תקין וגם אם הוא מזגן שנרכש במסגרת יד שנייה, הגז שנמצא בתוכו נמצא בתוך מערכת סגורה וכך אין כל סיבה שתהיה כל בעיה. מה שקורה בפועל הוא שלא אחת בעת שנגמר הגז במזגן, זה קורה בעקבות דליפה המצריכה טיפול מיידי. איך מתבצעות הדליפות? לרוב בעקבות פגיעה במזגן שגורמת לכך שהגז ממנו מתרוקן ואז נדרשת עבודה של מילוי גז מזגנים. לכן, התשובה לשאלה כל כמה זמן ממלאים גז מזגנים דינאמית ומשתנה בהתאם למקרים ולסוג הדליפות. אנחנו נותנים שירות של מילוי גז למזגן מרכזי לכל סוגי המזגנים הקיימים בשוק: אלקטרה, תדיראן, אלקו, טורנדו, בלקור וגם למותגים מוכרים פחות.

מה קורה אם לא ממלאים את הגז במזגן?

הדבר האחרון שכדאי לעשות הוא לדחות את הטיפול הנדרש למזגן שלכם. הסיבות לכך הן גם כי דרכנו תוכלו למצוא גז מזגנים בזול כך שסיבות כמו מחיר בלון גז מזגנים לא רלוונטיות, וגם מאחר ודחיית הטיפול במזגן יכולה לפגוע בו. ראשית, אתם תרגישו כי המזגן שלכם לא מקרר ולא מחמם כפי שהייתם מצפים, המזגן יגביר את צריכת החשמל שלו ואפילו המדחס יתחמם יתר על המידה – מה שעלול להביא לבעיות נוספות. זיכרו, בעיות שונות לא נעלמות כך מעצמן אלא דווקא נוטות להתעצם. לכן, בכל מקרה בו נדרשת עבודה של מילוי הגז במזגן שלכם – לא דוחים אותה!

סוגי גז מזגנים – כל מה שחשוב שתדעו

התשובה לשאלה כמה עולה מילוי גז במזגן עילי מושפעת ממספר פרמטרים, כאשר בראשם מה כמות הגז הנדרשת למילוי. בנוסף, המחיר מושפע גם מסוג הגז שממלאים במזגן. נעשית כיום חלוקה בין מזגנים חדשים ובין מזגנים ישנים, כאשר המזגנים הישנים מסומנים כאלו שהותקנו עד שנת 2005. התחימה הזו מתבצעת בעקבות סוגי הגז שממלאים בכל אחת מקבוצות המזגנים – החדשים והישנים. אם כן, הגז הישן מוכר בשמו המקצועי R22, בעוד הגז החדש נקרא R410. הגז הישן נמצא כלא ידידותי, ולכן השימוש בו פחת משמעותית בשנים האחרונות. לכן, התשובה הכללית לשאלה כמה עולה מילוי גז במזגן היא גם בהתאם לסוג הגז שממלאים: אם הגז המתאים למזגן שלכם הוא הגז ישן, עלות המילוי תהיה בין 350-550 שקלים, בעוד מילוי הגז החדש יעלה לכם 250-450 שקלים.

פרמטר נוסף שנלקח בחשבון בעלות הכוללת של עבודת מילוי המזגן הוא המיקום בו נמצא המזגן. בכל עבודה הנקשרת עם המזגנים – החל מהתקנתו ועד תיקונים שונים המתבצעים בו, לוקחים הטכנאים את מיקומו בחשבון מאחר והמיקום יכול להקל או להקשות על העבודה. כך לדוגמא, אם המזגן שלכם הותקן במקום שהגישה אליו מוגבלת וסבוכה יותר, עלות מילוי גז למזגן תעלה. מקרים כאלו הם לרוב מזגנים המותקנים מחוץ לבית. עבודה שכזו שמורה אך ורק לאנשי מקצוע מאחר ונדרשת מיומנות רבה שכן הטכנאי יצטרך לקשור את עצמו ברצועות כדי להבטיח את הבטיחות בעבודה – הכל במטרה להגיע אל המזגן הנמצא חיצונית לבית.

האם המחיר מושפע מכמות הגז שצריך למלא למזגן?

בהחלט! בעת שיגיע אליכם טכנאי מזגנים מקצועי לטובת מילוי גז במזגן ביתי, הוא יאתר ראשית את התקלה על מנת להבטיח כי המזגן שלכם אכן סובל מחוסר גז. מיד לאחר מכן, תתבצע בדיקה כמה גז באמת חסר למזגן שלכם ומכאן המשוואה מאד פשוטה: ככל שחסר לכם יותר גז למזגן, כך עלות המילוי תעלה יותר כסף. בגדול, מחיר של מילוי גז במזגן עבור כמות קטנה שחסרה יעלה סביב 250-450 שקלים. לצד מקרים קלים כאלו, ישנם גם מקרי קיצון ובהם ישנה דליפת גז חמורה הדורשת במעמד מילוי הגז מחדש מילוי משמעותי יותר. במקרים שכאלו העלות יכולה להגיע עד כ-750 שקלים.

כמות הגז שממלאים במזגן אכן משפיעה על העלות הסופית, אך כן חשוב לזכור כי העלות מושפעת בעיקר מתפוקת המזגן: כך לדוגמא, אם המזגן שברשותכם הוא מזגן עילי ואתם צריכים מילוי גז במזגן עילי, הרי שתשלמו פחות על מילוי הגז הנעשה על ידי טכנאי מזגנים למילוי גז בהשוואה למילוי גז הנעשה עבור מזגן מרכזי. איך זה קורה? מאחר והמזגן המרכזי מאופיין במערכת גדולה יותר שלתפעולה נדרשת כמות גדולה יותר של גז.

האם ניתן למלא את גז המזגנים לבד?

התשובה לכך שלילית וחד משמעית. למען שמירה על הבטיחות ולמען שמירה על המזגן שלכם, דעו כי עבודת מילוי הגז למזגן מתבצעת אך ורק על ידי טכנאי מקצועי ומנוסה. כדי שהטכנאי יהיה בטוח מעל לכל ספק כי ישנה דליפה של גז מהמזגן שלכם, תתבצע בדיקה מעמיקה וקפדנית עם מכשור מתקדם שבאמצעותו יהיה ניתן לקבוע חד משמעית אם אכן מתבצעת דליפה. כאמור, המחיר שיגבה הוא בהתאם לסוג המזגן ולכמות הגז בו. מיד לאחר שהטכנאי ימלא את הגז באמצעות מיכל גז מזגנים, הוא יבצע בדיקה חוזרת על מנת להבטיח כי הדליפה מאחור, ולפניכם רק מזגן שאפשר להשמיש בחזרה וליהנות ממנו ללא כל פשרות. לכן, אין כל סיבה שתחפשו אחר מדריכים המספקים הוראות מילוי גז למזגן, אלא אנחנו נבצע את העבודה המקצועית והיסודית ביותר עבורכם ועבור המזגן שלכם!

כפי שכבר למדתם בטח בעצמכם, הזול מתגלה כיקר, ולא במקרה. לעתים רוצים לבצע עבודות שונות בבית בפורמט של "עשה זאת בעצמך", אך לא כשזה מגיע אל המזגן שלכם. הטכנאי שמגיע אליכם הוא טכנאי שחייב להיות טכנאי מזגנים מוסמך שעבר קורס קפדני שיכול לארוך עד כחצי שנה. תעודת ההסמכה שמקבלים הטכנאים בסוף הקורס מעניקה להם את הזכות ואת הכישורים הנדרשים להתקין ולתקן מזגנים לרבות מילוי גז במזגן מיני מרכזי ולהעניק שירותים של מילוי גז במזגן מפוצל. המשמעות? העבודה שמורה לאנשי מקצוע בלבד. לא מתפשרים על עבודה מקצועית ולא על תפקוד המזגן שלכם. זכרו, מילוי גז למזגן בחורף או מילוי גז למזגן בחימום שלא מתבצע על פי חוקי הספר לא רק שלא יפתור את הבעיה, אלא יכול לגרום לנזק בלתי הפיך במזגן שלכם.

המלצות
כוכי אברהם
כוכי אברהם
27/12/2019

שירות סבלני, אדיב ואמין של כל הצוות הנהדר שלכם. המלצתם לנו בדיוק איזה מזגן אנחנו צריכים לפי גודל החדר והמיקום שלו בבית וגם המחיר שלכם היה אטרקטיבי לעומת האחרים. מהיום אתם הבלעדיים שלי במזגנים

אור חנוכה
אור חנוכה
01/04/2019

קיבלנו את הדירה שלנו ממש לפני שבוע והחלטנו לארח משפחה לחג הפסח, פעם ראשונה שהדלקנו את המזגן החדש שקיבלנו מהקבלן והוא פשוט לא עבד! לאחר שיחה קצרה עם נציג החברה הבחור שלכם היה אצלנו תוך פחות משעה גם בערב החג! תודה ענקית לכל הצוות על המענה המהיר, האכפתיות והאנושיות שלא זכינו לה מאף חברת מזגנים אחרת!

שרון קולינס
שרון קולינס
24/07/2019

פתאום הגיע השרב בבום גדול והמזגן במשרדי החברה שלנו הפסיק לקרר, שכל הטכנאים היו עסוקים ורצו להגיע תוך 3 ימי עסקים אתם הגעתם עוד באותו היום ותיקנתם את המזגן ממש מהר ובמחיר סביר

אופק ודקלה
אופק ודקלה
01/11/2019

האינטרקציה עם נציג החברה הייתה ממש טובה, הגעה מהירה, שירות טוב, המחיר היה קצת גבוה אבל לבסוף קיבלנו הנחה

תום ברקאי
תום ברקאי
09/10/2017

היה קצת קשה לתפוס אתכם בשעות הבוקר המוקדמות אבל ברגע שעניתם הבחור שלכם היה אצלי בדירה תוך 40 דקות, שירות מהיר וגם מחיר טוב

אלברט בן חמו
אלברט בן חמו
26/01/2018

אחרי שקיבלנו עליכם המלצות מחברים הגעתם אלינו להתקנת מזגן מיני מרכזי במשרדי החברה ברמת גן, הצוות שלכם ביצע עבודה יסודית ברמה גבוהה, הדמפרים הותקנו בצורה אסתטית ותעלות המזגן הוצבו במיקום הנכון. פשוט להסיר בפניכם את הכובע

לקבלת הצעת מחיר השאירו פרטים או חייגו: 055-9379-389